lite smått & gott om mig!

Namn:Alexandra
ålder: 16 år fyller 17 år snart.
relationsstatus: förhållade med niklas
Längd: 157
Vikt: 48 kg
Ögonfärg: Melerade
Hårfärg: Brunt
Kommer från: Sverige
Förebilder: channing tatum
Saker jag vill göra: först och främst vill jag ta en resa till thailand och bara sola & ta det lugnt.
sova på hotell med min pojkvän & bara vara vi två, med massage,lyxmiddag.
Mitt utseende, inspiration: jag strävar efter att få långt hår, där det ska vara lagom volym,lång lugg. vill kunna sätta ut det i olika frisyer. jag älskar att ända mitt utseende och vara lite speciel, ingen vill se ut som alla andra. håret ska ända vara lite rockig. när det gäller sminket så får det inte vara för mycket, jag brukar lägga en svart kajal linje under & över  ögat, sedan lägger jag vitt i ögonfrån. anväder självklart fondesen. lagom maskara.
inspratsioen kommer från när det gäller håret lindsay lohan.
inspratsioen när det gäller sminket kommer i från kathy gardiner
jag tänker mycket vad jag äter så man håller formen men ska börja ta tag i träningen så man kan bli en pingla till sommaren.
Modefavoriter:Intresse:Tränar gör jag, fotografering. så skulle gärna fota fotomodeller m.m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0