ska man gissa eller?

killar asså, man skickar ett sms och får inget svar, ska jag gissa till mig svaret 
eller ska jag ta det för givet att tänker samma som mig?
nja asså kärlek är inte lätt, men jag måste säga det skön känsla och allt blir alltid bra till slut hur det än slutar.
aja nu ska jag gå in på varför jag inte vart delaktig i bloggen.
det har vart mycket med skolan & läkare, nu är det iallafall bestämt att jag ska lärlingsutbildning som fotograf. vart jag hamnar är ännu inte klart, men det ska bli skönt med något nytt.
kommer dåk inte ta studenten men det är skit samma. man är ju med på kompisarnas studenter.
blir mycket ändring efter sommarlovet.
nu lovar jag att jag ska börja uppdatera mig och vara inne varje dag.
ha det gött folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0