Helgen har vart kanon!

I fredags blev det fest hos jens som sedan slutade i dalsjöfors. natten blev iallafall bra, vi hade skit kul men efter festen var bättre än festen helt klart, men så kan det vara ibland =)
Igår bar det av till wargen för inflyttingsfest, den var skit bra, sedan avslutades med film hos emilia.
och jag fick gå från gånghester & hem till målsryd. fiint fiint! kallt som fan var det men jag kom hem, tog bara en halv timme så var inte så farligt, men mina ben var typ is när jag kom hem.
men tackar allt skönt folk som gjort mig helg så bra!

imorgon är det övning in för Nobel middagen som kommer vara i skolan på torsdag.
så ha de så bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0