please, let me go.

Du gör mig galen!
du tar död på mig!
snälla släpp taget, du kommer aldrig att få tillbaka mig en ändå, den killen som ser detta vet vem det är till.
snart kommer jag vara tvungen att såra  dig, känner inte för att göra det men hur får killen att fatta att jag inte är inte intressard?
oavsätt vad det är för rykten som går, så ser jag väl själv att du suktar efter en dröm som jag inte kan uppfylla åt dig.
jag är inte rätt tjej för dig.

Tjena! antar ni också haft sånna här kill problem ?
har en fråga, varför ska alltid det man inte vill ha vara intressarade?
det ska vara som ett gummiband i mellan, jag vill jaga lite =)


god natt på er!

brusta ett hjärta är aldrig kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0