2011 Drama

Oh ja, att vi ens orkar?
hur länge ska det på GÅ?
nä men allvarligt, jag har slutat att försöka förföra dig hit och ditt. snälla lägg ner och låt mig va.
din jävla tatick funkar inte, eller halft.
jag hade världens chans i fredags och stöta på din jobbar kompis. men nej jag gjorde inte det? varför?
för att det är så inne helvetes fel.
och varför ens bry sig, Nej tycker personligen att vi borde snacka ut den här skiten innan de sker nått illa. för snart gör jag det jag måste göra.
och då står du inte på benen längre.
så jävla sur och trött är jag på den här skiten!
men men va fan!
men om du orkar, så fortsätt men jag nedväderar dig bara mer och kommer till slut att hata dig riktigt jävla mycke, för nu har gjort tillräckligt ditt svin, hoppas inligt att du ser detta.
jag tänker inte bråka med dig, inget jävla drama så låt mig vara.
have good life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0