Baby boy.

Ja då har vi detta med killar igen.
varför får man aldrig nog?
ger upp, släpper taget, kan jag inte bara vara sån. hade vart så lätt.
nytt eller ge upp?
låta tiden gå, fånga det, ta det, släppa det, gå vidare.
men vissa killar gör verkligen glada, man kan sitta och le för sig själv medans man skriver med dom.
vissa killar alltid vara nått positift för mig, finns så mycket bra att säga om killar som vet hur dom hanskas med mig.
just derför vet jag att jag aldrig kommer få nog av killar, för ni ska ta åt er ni som läser.
känn er grymma och ta hand om en tjej så lovar jag att du kommer vara en diamant i hennes ögon så som jag ser på dig.
från ett hjärta till ett annat.

kära läsare!
Boys boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0