En vecka kvar :)

Bara en vecka kvar tills min goding Alexandra kommer hit på besök,
helgen kommer tillbringas på korgen både fredag & lördag, söndag får vi se vad vi känner för att göra.

ikväll har jag inga direka planer, imorgon blir det filmkväll med johanna.

idag gick det verkligen shep rett åt helvete!
stog och väntade på att bussen skulle komma i 45 min sen gav jag upp, stog 10 min i duschen och sedan 20 min vid våran värme fläckt och sedan lyckades jag somna på soffan och nu har man enkligen fått värmen!
jävla buss fan, missade skolan dessutom inte bra!
men men nya tag nästa vecka :)

good! hoppas ni får en kanon kväll, nu ska jag ut och gå med vovven lite innan mamma kommer hem.

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0