Fint! försovning, sover skit dåligt.

fan inte sovit riktigt på två dagar nu, känner mig trött och har inte orken till någonting.
går mellan att vara över glad och sprallig till att inte orka med ett skit typ.
om det var så här du ville se mig så har du lyckats, önskar jag kunde vara sån person som bara kan gå vidare och glömma.
detta är inte bra att det går ut över skolan dessutom försökt hitta orken, men känner att jag har en del och lösa för att få tillbaka mitt gammala goa och glada jag, jag är en tjej som alltid har ett leende på läpparna.
men när jag mår dåligt över en kille, så är inte jag den jag borde var, sökt intala mig själv att jag mår bra.
men efter att inte ha sovit bra och somnat sent med lite sömn i två dagar så kommer alla känslor fram för man blir svagare utan sömn det vet jag också.
men om du nu läser detta, du vet vem.
så snälla prata med mig, jag behöver det så jag kan gå vidare, vill inget annat.
kommer aldrig kunna bli nått ändå efter detta.
och vet redan en annan som jag blir glad av, varför låssas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0