det blir aldrig som förut.

Ledsen för en dålig uppdatering igen!
måste verkligen skärpa mig,
men efter en lång vecka, som innebarit träning & träffa vänner samt skolan då.
en kille på gymmet som är as lik en kille, så läskigt likt verkligen, man får typ panik.
annars är det rätt fina killar där, men träningen går bra och flyter på.
hoppas alla hade en bättre helg än mig, den gick lite snett och de ska aldrig hända igen att en kille kan göra så man flipper totalat.
helt sjukt att en kille kan styra så mycket.
men nu är allt lugnt och han är så gott som bort glömd.
Imorgon blir det kanske träna och träffa min söta emilia och sedan så vankas de utågng i helgen igen.
måste verkligen sluta gå ut så ofta, fan asså!
men men får hitta folk som vill underhålla mig och folk som inte ska gå ut ;)
men jag ska vara nykter på lördag så blir nog träning på söndag =)
hoppas alla har de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0